Patiënten aanname

Wij nemen patiënten nog in beperkte mate aan omdat wij patiënten met pijn tijdig willen blijven helpen.

Wilt u patiënt bij ons worden dan kunt u telefonisch een vrijblijvende afspraak maken voor een intake consult en zullen wij kijken of wij aan uw wensen kunnen voldoen.
Indien nodig of wenselijk zullen we dan afspraken maken voor vervolg behandelingen.
U dient de intakeconsult contant af te rekenen, vervolgafspraken worden per acceptgiro in rekening gebracht na clearing bij uw zorgverzekeraar.

Het is raadzaam kinderen vanaf 2 jaar kennis te laten maken met de tandarts.
Dit gaat op een speelse manier zodat de kinderen het bezoek aan de tandarts als plezierig kunnen ervaren en zo een tandartsangst voorkomen.

Facturen

De verzending van de facturen is uitbesteed aan Infomedics. U krijgt 30 dagen tijd om de factuur te betalen.
Voor vragen over de betaling kunt u contact opnemen met Infomedics op telefoonnummer 0900 404 94 04 of hun website www.infomedics.nl raadplegen.
Voor vragen over de opmaak van de behandelkosten kunt u contact met ons opnemen.

Annuleren van afspraken

Minstens 24 uur van te voren anders kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Klachtenregeling

Mocht u ondanks onze inspanningen ontevreden zijn over een behandeling, dan betreuren wij dit zeer en stellen op prijs als u dit aan ons mededeeld.

Samen kunnen we proberen het op te lossen.

Mocht u desondanks ontevreden blijven dan kunt u telefonisch (0900 2025012) contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP).
Indien uw klacht nog onverholpen blijft dan kunt u gebruik maken van de ANT klachtenregeling, waarbij wij zijn aangesloten.

U kunt hiervoor schriftelijk contact opnemen met de ANT via klachtbehandeling@ant-tandartsen.nl of telefoonnummer 020-2374750.

Tarieven

Patiënt Tarieven Excent 2020