Vragen of klachten?
Het kan het gebeuren dat u ondanks onze inspanningen ontevreden bent over de behandeling in onze praktijk.
Wat kunt u doen?
- Klachten betreuren wij zeer. Blijf er dus niet mee zitten maar spreek ons erop aan. Samen zullen we dan proberen eruit te komen. U kunt het best even vooraf contact leggen via de assistente, zodat de tandarts tijd voor u kan maken.
- U kunt ook kijken op Allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), alleen schriftelijk bereikbaar.
- Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
- Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), tel. 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.